rosalotus

Alla inlägg under december 2012

Av Monica - 27 december 2012 00:20

     

Av Monica - 27 december 2012 00:09

  God Jul & Gott nytt år kort på dulle gullet och mig

   vår fina blåa glittriga gran ......

  ooosssp, sa gullet när han sku öppna sitt sista och största paket (tog han till sist      ..montering och testkörning mitt i natta ..... men oj vad han önskade att det sku komma snö på juldagen ...och mycket riktigt ,det kom en heldel ...men det tog oss båda en hel timme ...... jag skuffade snö med skuffen och gullet lekte med sin nya leksak och ville inte ens sluta , så det måste va helt klart en bra klapp     ...tomten kom med svarta t-shirts.... whauw.... sicken vacker sambo      

han passar skit bra i svart tight t-shirta ....... jag hade svårt att släppa blicken *fnitter fnitter* ....

han bidde nog lite generad så som jag höll på.... men jösses..... han ÄR vacker .... mitt älskade   

jag älskar honom 


mina minsta barn va hit till oss i kväll och öppnade sina paket..... samt käkade midda med oss, en trevlig kväll...


Nu är det bara några dagar kvar tills det nya året skall smällas in och önskar det blir lika lyckligt som detta år har varit ..... och kanske ännu bättre.....

Presentation


Rosa Yoyo

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yoyo


Ovido - Quiz & Flashcards