rosalotus

Alla inlägg under januari 2013

Av Monica - 20 januari 2013 12:32

Av Monica - 20 januari 2013 11:38

  vet inte hur man skall tolk saker och ting......


ibland hör man något som man själv tolkar fel fast det menas på ett annat sätt - eller hur ?

det här händer varenda en ..... varför "springer hjärnan iväg så där ibland"?

...enkelt , vi tar inte in det som sägs , innan det är sagt har våra egna tankar börjat skenat i väg 

STOPP!!!!     Du måste stanna upp och LÄR dig lyssna ..... lyssna klart, få inte tankarna att skena iväg....

en hel relation, en hel lång vänskap kan knaka pga att man inte lyssnar ordentligt .....


levt mitt liv.... vet inte om jag är nöjd ännu ...... men jag fyra underbara barn .....

kan jag göra något mera i mitt liv ? förutom att jag har tusen elva saker i min hjärna jag vill göra och jaaaa jag är som en "långtadare" ....som kör på.... 24 timmar i dygnet..... när jag påbörjar något .....och innan jag är klar, ja då har jag genast något annat på G ..... man bör ibland även lyssna på sig själv .... lyssna , andas ut och koppla av mellan varven .....av egen erfarenhet..... med fullt ös hela tiden ...... slår även hjärnan på fulla varv..... *suck*

och när man e så peppad att göra nya saker eller börja med ny stickning, projket..... m.m ....då hjärnan så speedad ...... då tänker man inte ens klart..... så mitt tips och egen peppning , lär dig coola down kvinna .....     



Presentation


Rosa Yoyo

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yoyo


Ovido - Quiz & Flashcards