rosalotus

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Monica - 26 april 2013 12:25

Ibland önskar jag att jag hade mera tid att blogga ..... Men hamnade in i en svacka där jag tyckte varför skall jag blogga när ingen läser bloggen ?Fniss fniss men det finns läsare som läser min blogg ..... Tack för omtanken , den betyder mycket för mig ...Det har varit lite upp och ner i mitt liv och då menar jag ... Inte privat livet , utan inombords... En liten demon från förr i världen sitter och pekar på mig .... Finns saker jag själv jobbar på .... Den där demonen ska bort ... Låter värre än det är ..... Men jag är bara mänsklig ! Som alla andra går humöret upp och ner..... Men strunta i det nu ...... I feel good!Livet kommer att förändras..... Fått ett toppen erbjudande på nytt jobb och det kan man inte motstå.... Jobbar en vecka till på s-market och sen blir det lite sk semester , fast jag ängar min tid på min egen salong och för kommande jobb på Therese Broderi som R en handarbets affär ..... Med allt inom handarbete ..... Det börjar på riktigt i juni ..... Men har redan varit där och jobbat och kommer att synas där igen ,lite till och från innan jag börjar på riktigt .... Antar att det kommer att komma lite handarbets tips och visningar i min blogg efter detta .....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Rosa Yoyo

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Yoyo


Ovido - Quiz & Flashcards